COVID-19 (KORONA VÍRUS) tájékoztató:

01

Szaküzleteink nyitvatartási rendje 2020. március 28-tól megváltozik és jelenleg nem fogadunk vásárlókat, személyes átvétel sem lehetséges.

A webáruházunk zavartalanul működik!

Rendelj és fizess online! A készpénz forgalom visszaszorításával nagyban lehet csökkenteni a szennyeződések és kórokozók terjedését.

02

Ha házhoz szállítással rendelsz:

Kerüld el a felesleges érintkezést és rendeld otthonra a szükséges termékeket, csak az átvétel körülményeire figyelj!

  • Moss alaposan kezet átvétel előtt és után!
  • Vedd át a lakáson kívül a terméket!
  • Használj saját tollat az aláíráshoz!

Ha üzletünkbe rendelsz:

Üzletünkben minden lehetséges óvintézkedést megteszünk a Te és a dolgozóink biztonsága érdekében.

  • Javasoljuk, hogy akkor gyere be üzletünkbe, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést (biciklizz, sétálj, rollerezz be hozzánk)!
  • Csak egészségesen látogasd üzletünket!
  • Válaszd a bankkártyás fizetést a készpénz helyett!
  • Légy türelmes, a Te érdekeidben cselekszünk!

03

Ha teljesen minimalizálni szeretnéd a személyes kontaktot, rendelj Foxpost vagy PostaPont csomagautomatába, és fizess előre, online. Így a csomagod kényelmesen, személyes kontakt nélkül át tudod venni, továbbá, az automaták kezelőfelületeit a szolgáltatók naponta több alkalommal is fertőtlenítik.

Webáruház használatával kapcsolatos tudnivalók

Milyen cipőméretet válasszak?

A gyermeket zokniban le kell állítani egy sima felületre, a sarkát pedig célszerű pl. a falhoz érinteni. A faltól való távolságot le kell mérni a láb leghosszabb pontjáig, ez adja meg a teljes talphosszt.

A cipők belső méretei a termékek képei alatt a “Belső méretek” fülön találhatók.

  • Normál vagy vékonyabb lábú gyermeknél kb 5mm-el nagyobb cipő vásárlása javasolt
  • Szandál, bélelt cipő, vagy erős és ducibb lábú gyermek esetén 7-10mm-el nagyobb cipő vásárlása javasolt.

Mielőtt ennél nagyobbat rendelnél, gondold végig: jó az, ha óriási lesz a cipő? Az lehet, hogy az egész szezont kibírja, de cserébe nem fogja tartani a bokát, csúszkálni fog benne a láb, a talpkiképzés rossz helyre kerül. Kényelmetlen lesz és nem lesz egészséges.

Tapasztalataink szerint ha cserére kerül a sor, 90% azok aránya, akik túl nagy méretet választottak. Ha a rendelt termék méretét mégsem sikerült eltalálni, IDE kattintva olvashatsz a csere menetéről.

Hogyan tudom leadni a megrendelést?
A megrendelés leadásához regisztráció nem szükséges, de érdemes regisztrálni. A www.tancsicscipo.hu oldalon jobb felül található “Bejelentkezés” gombra kell kattintani vagy a kosárban a regisztráció opciót kell választani és utána kitölteni a kért adatokat.
 
A pénztár gombra kattintva a pénztárhoz kerülsz. Itt választhatsz szállítási és fizetési eljárásokat. Nézd át a lehetőségeket, a szállítási díjak itt kerülnek véglegesítésre.
 
Célszerű a pénztárban még egyszer leellenőrizni a számlázási és szállítási adatokat, hogy a számlát megfelelő névvel ki tudjuk állítani, a rendelésed pedig pontosan tudjuk szállítani.
 
Ha mindent kiválasztottál és az adatok is stimmelnek, a megrendelés gombra kell kattintani. Már kész is van a rendelés, elküldted nekünk.
 
A rendelésről azonnal kapsz egy visszaigazoló e-mail üzenetet. Ha 2 percen belül nem kapod meg, kérjük nézd meg a levélszemét – spam mappában is.
 
Ha valamilyen oknál fogva nem érkezett meg, keresd fel ügyfélszolgálatunkat: [email protected]
Szállítási díjak

A rendelésed szerződött partnerünk, a Magyar Posta Logisztika juttatja el Hozzád. A gyerekcipőket raktárról szállítjuk, így a szállítási idő jellemzően 1-2 munkanap. A Magyar Posta a szállítást kettő alkalommal kiséreli meg, ha nem sikerül, a helyi postán 5 munkanapig átvehető marad a csomagod.

A szállítási díjak Magyarország területén belül:

Házhoz vagy PostaPontra szállítás előre utalás, bankkártyás, Barion egyenleg fizetés esetén:

Megrendelés végösszegeSzállítási költség
0 Ft – 14.999 Ft795 Ft
15.000 Ft fölöttIngyenes!

Házhoz vagy PostaPontra szállítás utánvétes fizetés esetén:

Megrendelés végösszegeSzállítási költség
0 Ft – 14.999 Ft1095 Ft
15.000 Ft fölött300 Ft

Foxpost csomagterminálba szállítás előre utalás, bankkártyás, Barion egyenleg fizetés esetén:

Megrendelés végösszegeSzállítási költség
0 Ft – 14.999 Ft595 Ft
15.000 Ft fölöttIngyenes!

Foxpost csomagterminálba szállítás utánvétes fizetés esetén:

Megrendelés végösszegeSzállítási költség
0 Ft – 14.999 Ft895 Ft
15.000 Ft fölött300 Ft
A rendeléseket házhoz szállítással, PostaPont címekre vagy Foxpost csomagautomatába lehet kérni.

Több mint 2600 PostaPont, 260 Coop PostaPont, 190 MOL PostaPont, 51 csomagautomata, 3 MediaMarkt és a Trendmaker üzlethálózat címei választhatok PostaPontos kézbesítésre.

A résztvevő MOL benzinkutak általában 0-24h nyitva tartanak, és akár bankkártyával is lehet rendezni az utánvét díját. Aki késői időpontokban ér rá átvenni a csomagot, jó választás lehet a szerződött MOL kutak valamelyikére kérni! A csomagautomaták szintén 0-24 órán keresztül nyitva tartanak! 
Bővebb Postapont infó: PostaPont tájékoztató

A Foxpost csomagautomaták országszerte több mint 60 helyen, jellemzően népszerű bevásárlóközpontokban találhatók így egyszerűen megoldható a csomagátvétel. Az SMS-ben kapott nyitókóddal tudod kinyitni a csomagod. Bónusz: A nyitókódoddal ingyenesen vissza tudod küldeni hozzánk a rendelésed ha esetleg nem lett jó a méret vagy nem tetszik.
Bővebb infó a Foxpostról: Foxpost tájékoztató

Nemzetközi szállítási díjak:

A nemzetközi szállítási díjak IDE klikkelve elérhetők.

Fizetési módok
A megrendelt termékeket többféleképpen ki lehet fizetni.
 
Készpénzzel vagy bankkártyával kiszállításkor (utánvét):
A csomag érkezésekor a futárnak kell fizetned a vételárat. Készpénzzel és bankkártyával van lehetőség fizetni a futárnál.
 
Készpénzzel vagy bankkártyával személyes átvétel esetén:
Ha valamelyik üzletünkben veszed át a csomagot, akkor készpénzzel vagy bankkártyával tudod rendezni a rendelés összegét.
 
Előre utalással:
A cégünk bankszámla számára kell utalnod a vételárat, a csomagot a vételár megérkezése után postázzuk az általad megadott szállítási címre. Az átutalásnak 5 napon belül meg kell érkeznie hozzánk, ellenkező esetben a rendelésed törlésre kerül.
 
Online, bankkártyával vagy Barion egyenleggel:
A vásárlás megerősítésekor a Barion Online fizetési rendszerébe irányítunk át, ahol kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. Sikeres fizetést követően azonnal megkezdjük a rendelés feldolgozását.
Egészségpénztári elszámolhatóság
Néhány általunk forgalmazott gyerekcipőmárka GYEMSZI igazolással rendelkezik ezáltal elszámolhatók az egészségpénztáraknál.
 

Elszámolható gyerekcipőmárkáink a következők:

– Szamos kölyök
– Ponte20
– Superfit
– Primigi
 
Igény esetén ezekről a termékekről olyan számlát állítunk ki, melyeket az egészségpénztárnak továbbítva el lehet számoltatni. 
 
Az ilyen jellegű számla igényed jelezned kell felénk, ennek hiányában hagyományos számlát állítunk ki. 
 
A pénztárban a számlázási adatokhoz kell kitölteni a pénztár adatokat. A vásárló nevéhez be kell írni az Egészségpénztár nevét, illetve a Te neved, tagsági számod. Ezekben az esetekben ha a jelzett márkák közül vásárolsz, akkor a számlán feltüntetésre kerül a termékek GYEMSZI kódja, így a Magyarországon működő egészségpénztárak be fogják fogadni a számlát.
Csere szolgáltatásunk

Az alábbiakban termékcseréről kapcsolatos tájékoztatót olvashatsz.

Csere:

Amennyiben a termék méretét nem sikerült eltalálni, vagy más típust választanál lehetőséged van cserére, amennyiben a csere igényed az átvételt követő 14 napon belül jelzed felénk.

Csere esetén kétféle szolgáltatást kínálunk:

  • Hagyományos módon, visszapostázod a cipőt a címünkre, mi pedig postafordultával elküldjük a csere terméket. A csere csomag kiszállítási díja minden esetben 795 Ft.
  • Speciális csere szolgáltatásunkat választod. Ebben az esetben a visszaszállítást mi szervezzük (neked csak el kell menni egy Postára, átadni a csomagot az általunk e-mailben megküldött feladóvevénnyel együtt). 1 munkanap alatt visszakapjuk a csomagod majd postafordultával küldjük a cserébe kért csomagot. Ennek a díja 1.495 Ft, mely a visszaszállítást és az újbóli kiszállítást is magában foglalja.

Fontos tudni: webáruházunkban rendelt termékeket előzetes egyeztetés hiányában üzleteinkben nem tudjuk kicserélni, üzletünk készletéből nincs lehetőség webes rendelést cseréltetni. A cserét le tudjuk bonyolítani az üzletünkben is, de ahhoz előzetes cserekérelem leadása szükséges, és üzletünkbe előre összekészítjük a cserébe megrendelt terméket. Más, az üzletben választott termékre nincs lehetőség cserélni.

Milyen esetben van lehetőséged csere szolgáltatásunk igénybevételéhez?

– ha a rendelésed kézhezvételét követő 14 napon belül jelzed csere igényed
– ha a visszaküldendő termék ép, eredeti állapotú, eredeti csomagolásban, címkével rendelkezik

Mit kell tennem, amennyiben cserét szeretnék kérni?

Jelezd felénk a csere igényed a honlapunkon található csere igény bejelentő lapon ide kattintva: Termékcsere kérelem.

Jelezd a rendelés számod, melyik terméket cseréltetnéd ki és mit rendelsz helyette. Jelezd, hagyományos vagy speciális módon cserélnél.

Várd meg a visszaigazolásunkat, mely minden információt és teendőt tartalmazni fog.

Fontos: a cserébe megrendelt termék azon az áron kerül kiszámlázásra, ami a cserekérelem elküldésekor érvényes, webáruházunkban feltüntetett ár.

Ha a hagyományos cserét választottad:

Kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába lehetőség szerint a címkét a terméken hagyva, számlával együtt. Kérjük gondosan csomagold be a cipő dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva), hogy a cipő  doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. (A termék dobozát ne használd csomagolásnak! Ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal! Küldd vissza nekünk a 9021 Győr, Baross G. u. 8. – Táncsics Gyerekcipő címre. A csomagot célszerű MPL üzleti csomagként feladni. Nagyon fontos! Portósan vagy utánvéttel semmiképpen se postázd, az ilyen csomagokat sajnos nem tudjuk átvenni! Amennyiben a csere kérelemtől számított 14 napon belül sem küldöd vissza a terméket, utána nem áll módunkban cserélni.

Ha van a kért termék, visszajelzünk, és előkészítjük neked. Ha visszaérkezett hozzánk a cipő, indítjuk is az általad választott új cipőcskét. A csere csomag kiszállítási díja 795 Ft, ezt majd az átvételkor kell fizetned.

Ha a speciális csere szolgáltatásunkat választottad:

Kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába lehetőség szerint a címkét a terméken hagyva, számlával együtt. Kérjük gondosan csomagold be a cipő dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva), hogy a cipő  doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. (A termék dobozát ne használd csomagolásnak! Ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal!

Várd meg a visszaigazoló e-mailünket, melyben küldeni fogunk egy címiratot .PDF formátumban. Ezen minden utasítás rajta lesz, ki kell nyomtatnod, a címirattal és a csomaggal el kell menni egy tetszőleges Postára ahol át kell adni mindkettőt a posta dolgozójának. Fizetned ekkor nem kell, a Posta intézkedik a visszaküldésről, 1 munkanapon belül megkapjuk a csomagot.

(Ha nincs nyomtatód, ez sem gond, csak egy kódot kell megadni a posta dolgozójának és ők az alapján ki tudják nyomtatni!)

Ha visszaérkezett hozzánk a csomag, indítjuk is az általad választott új cipőcskét. A speciális csere szolgáltatás díja 1.495 Ft, ezt majd az átvételkor kell fizetned. (ez az oda-vissza szállítást is fedezi!)

Törzsvásárlói program a Táncsics Cipőnél

Ha van Táncsics-Cipő törzsvásárlói kártyád, számos kedvezményes lehetőséget vehetsz igénybe üzleteinkben és a www.tancsicscipo.hu webáruházunkban.

Webáruházunkban és üzletünkben minden teljes árú termék árából 5% kedvezményt kapsz.

A kedvezmény minden a honlapunkon és üzletünkben található termékre érvényes melyek ára nem akciós.

Hogyan juthatsz törzsvásárlói kártyához?

Regisztrálj a www.tancsicscipo.hu oldalra, vásárolj legalább 15.000Ft értékben és máris küldjük a kártyát a rendeléseddel együtt! A régebbi, korábban kiadott törzsvásárlói kártyákat (2016. augusztus 15.-e előtt kiadottakat) visszavonjuk és kicseréljük az új kártyákra.

Hogyan kell érvényesíteni a kedvezményt?

A webáruházban tedd a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket. Ha mind ott van, a kosárban a “Kupon / Törzsvásárlói kártya” mezőbe be kell írni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található számsort majd a “Kupon beváltása” gombra kell kattintani. A pénztár felső részén is rákérdez a rendszer, hogy van-e Törzsvásárlói kártyád, a vonalkódot ott is be tudod írni. Ha ez megtörtént, a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt, a kedvezmény összegét fel is tünteti egy külön sorban.

Nagyon fontos: Más módon megadott (pl. megjegyzés mezőbe írt) törzsvásárlói kódot nem áll módunkban elfogadni! Rendelés leadása után, utólag sajnos nem lehet a kedvezményt levonni, így csak és kizárólag az itt leírtak szerint lehet érvényesíteni a kedvezményt.

A Törzsvásárlói kártya szabályzatához kattints ide: Táncsics-Cipő Törzsvásárlói Kártya

Adatvédelmi nyilvántartás száma: NAIH-111760/2017

Elállási jog gyakorlása

Elállás:

Ha élni kívánsz a törvényben biztosított elállási jogoddal, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a kézhezvételt követő 14 napon belül. Elállási szándékod levélben vagy e-mailben jelezheted felénk. Az elállási nyilatkozat mintát megtalálod a csomagban a számla mellett, vagy IDE klikkelve.

Hogyan csináld?

Kérjük gondosan csomagold be a terméket, melyet visszaküldenél nekünk. Ha lehetőséged van rá, kérjük az elállási nyilatkozatot is tedd bele a csomagba a munkánk segítése érdekében. A lezárt csomagot küldd el nekünk egy tetszőleges futárszolgálattal a 9021 Győr, Baross G. u. 8. – Táncsics Gyerekcipő címre. 

Az elállási szándék jelzése után haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell küldeni hozzánk a terméket. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket Neked kell fizetned, ezen felül más fizetési kötelezettség nem terhel. A portósan vagy utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni. 

Fontos, hogy ügyeljetek a termék rendeltetésszerű használatára, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, sérülések megtérítését a Táncsics-Cipő Kft. követelheti Tőled.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vásárlásod árát.      

Fontos tudni: Elállási jog csak a webáruházban leadott rendelésekre vonatkozik, a bolti vásárlásra nem. 

Elállási jogról szóló részletes tájékoztatónkat az Általános Szerződési Feltételek 4. pontjában találod.

Gyakran ismételt kérdések

Tudom módosítani a megrendelést?

Igen, ha még nem adtuk át a csomagod a futárszolgálatnak. Ha módosítanál a rendelésen, kérjük mielőbb küldj egy e-mailt az [email protected] e-mail címünkre, benne a rendelésszámmal és írd le, mit szeretnél módosítani. Csomagfeladás után már nincs lehetőséged a rendelés módosítására!

Milyen gyorsan kapom meg a rendelést?

Minden terméket saját készletről szállítunk, gyorsak vagyunk! Házhozszállítás esetén 95%-ban 1-2 munkanapon belül. Ritka esetben előfordulhat, hogy 3 vagy 4 munkanap legkésőbb. Foxpost automata esetén 1-5 munkanap a szállítás. Promóciós időszak alatt érdemes +1 munkanapot rászámolni a szállítási időkre.

Kérhetek személyes átvételt is az üzletekben?

Természetesen! A megrendeléskor lehetőséged van kiválasztani a Baross utcai és a Tihanyi úti üzletünket is. Ha a csomagod megérkezett a kiválasztott üzletünkben, e-mailben értesítünk, onnantól számítva 5 napod van átvenni a csomagod. Üzleteink nyitva tartását az Üzleteink menüpontban találod.

Hogyan tudok fizetni?
  • Online bankkártyával a pénztárban, a rendelés leadását követően.
  • Banki átutalással, ebben az esetben megküldjük a díjbekérőt, ha a csomagod elkészült. 5 napod van kifizetni a rendelés ellenértékét.
  • Utánvétellel, ebben az esetben a futárnál tudod kifizetni a rendelés ellenértékét a csomag átvételekor.
  • Személyesen készpénzzel vagy bankkártyával az üzleteinkben, személyes átvétel esetén.
Átutalást választottam, hová kell utalni?

Ha a csomagod elkészül, e-mail-ben küldünk egy díjbekérőt, benne a rendelésed adataival és az utalás közleményébe beírandó azonosítóval. Fontos, hogy pontosan tüntessétek fel az átutaláskor!

A cipőcsere árkülönbözetét hogyan rendezhetem?

Ha cipőcserét kérsz, az árkülönbözetet minden esetben átvételkor tudod rendezni a futárnál. Ha a cserébe kért termék olcsóbb annál, mint amit visszaküldesz, akkor a különbözetet visszatérítjük az általad megadott bankszámla számra.

Nem jó a méret vagy nem tetszik. Visszaküldhetem?

A rendelésed kézhezvételét követően 14 napig jelezheted termékcsere vagy elállási szándékod. A csere kérelmet kérjük a cipőcsere kérelem űrlapon jelezd, az elállási szándékod kérjük jelezd e-mailben, illetve, lehetőleg a kitöltött elállási nyilatkozattal postázd vissza a terméket a 9021 Győr, Baross G. u. 8. címre. Lehetőség szerint ne vedd le a címkét a termékről és a dobozt is gondosan csomagold be, köszönjük!

Hová kell küldeni a visszárut?

Üzletünk címére: 9021 Győr, Baross G. u. 8. címre. Kérjük, székhelyünk címére, illetve Foxpost automatába ne küldjetek visszárut, azokat ugyanis nem tudjuk átvenni!

Elálltam a rendeléstől. Mikor kapom vissza a pénzt?

A rendelést legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük az elállási nyilatkozaton jelzett bankszámla számodra, vagy online bankkártyás fizetés esetén a bankkártyádra. A visszatérítés jellemzően 2-6 munkanapot vesz igénybe nálunk, a 14 nap csak a törvényben leírt maximum határidő.

Továbbra sem találod a választ? Ne habozz, írj nekünk az [email protected] e-mail címre és rövidesen megválaszoljuk!

KAPCSOLAT

Mi érted dolgozunk!

Táncsics Renátó

TÁNCSICS RENÁTÓ
A MINDENES

2006-ban én alapítottam a webáruházunkat. Igyekszem a legjobb felhasználói élményt, a legjobb minőségű termékeket, a legnagyobb kínálatot és a legjobb kiszolgálást biztosítani Nektek.

TÁNCSICSNÉ LILIK ANDREA
MARKETING/KÖZÖSSÉGI MEGJELENÉS/HR

Én irányítom a marketing és hirdetési kampányokat, kezelem a Facebook és Instagram oldalunkat. A cég HR ügyeit is én intézem és az ügyfélszolgálati munkába is sokszor besegítek és persze a háttérből támogatom a férjemet 🙂 .

FEHÉRVÁRI ORSOLYA
WEBÁRUHÁZ KEZELŐ, ÉRTÉKESÍTŐ

Én kezelem a webáruházas rendeléseket, számlákat készítek és én küldöm el a csomagod. Ha személyesen jöttök hozzánk, segítek megtalálni a legjobb cipőket a gyermeked lábára.

LUTOR MELINDA
ÜZLETVEZETŐ ÉS A CIPŐK, GYEREKLÁBAK SZAKÉRTŐJE

Szinte az összes webáruházas csomag az én kezeim között megy át, 99% eséllyel én csomagoltam be a rendelésed. Ha telefonon segítséget kérsz, akkor is nagy eséllyel velem fogsz beszélni. Az üzletben pedig segítek nektek megtalálni a legjobb cipőcskéket.