Mikor érkezik a csomagom? – Szállítási idő és szállítási módok

A csomagolási és szállítási idő attól függ, hogy milyen fizetési móddal rendeltél, milyen országba kérted a szállítást, van-e készleten a termék abban az üzletünkben, ahol a csomagolás történik. Függ továbbá attól is, hogy melyik napszakban rendeltél.

Általánosságban véve a nálunk megrendelt csomagok 90%-a a megrendeléstől számított 1, maximum 2 munkanap alatt a szállítási címre érkeznek.

Amennyiben utánvétellel vagy bankkártyás fizetéssel rendelsz, általában az a leggyorsabb megoldás. Ha délelőtt adod le a rendelést és a rendelt gyerekcipők készleten vannak a csomagolást végző üzletünkben, akkor már másnap a kezedben lehet a csomag.

A rendelés leadásától számítva legkésőbb 1 munkanapon belül megkezdődik a csomagolás, a szállítás pedig a feladást követően 1-2 munkanapot vesz igénybe. Minden esetben törekszünk arra, hogy a szállítási idő a lehető legrövidebb legyen. Legyen szó kuponhétvégékről vagy karácsonyi hajtásról, mi minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a csomagok a lehető leghamarabb vásárlóinkhoz kerüljenek.

A banki átutalással kiegyenlített rendelések esetén a vételár megérkezése után csomagoljuk be a rendelésed, majd másnap adjuk át a futárszolgálatnak.

Megrendelésed állapotát folyamatosan nyomon követheted a rendelésed számával és titkos kulcsával. A weblapunk tetején a “Rendelések” gombra kell ehhez kattintani és megadni a kért adatokat.

Csomagfeladás után a postától is kapsz egy e-mailt illetve sms-t, benne a csomagkóddal. Ha ezeket megkaptad, biztos lehetsz benne, hogy a következő munkanapon reggel 8:00 és délután 17:00 között kiszállításra kerül. Ha ez mégsem történne meg, az e-mail-ben kapott telefonszámon tudod elérni a Magyar Posta ügyfélszolgálatát.

A Magyar Posta ügyfélszolgálata (munkanapokon 08.00 – 17.00 óra között): 06-1-767-8272 telefonszámon érhető el az 1-es menüpont választásával.